CAT Antinoüs, de l’artista Apel·les Fenosa, és una escultura de petit format de l’any 1949, realitzada en terracota i conservada a la fundació que porta el mateix nom que l’artista, a El Vendrell. L’obra forma part del projecte QUIMERA. Arxiu LGTBIQ+ de la Xarxa de Museus d’Art de Catalunya.
ES Antinoüs, del artista Apel·les Fenosa, es una escultura de pequeño formato del año 1949, realizada en terracota y conservada en la fundación que lleva el mismo nombre que el artista, en El Vendrell. La obra forma parte del proyecto QUIMERA. Arxiu LGTBIQ+ de la Xarxa de Museus d’Art de Catalunya.
EN Antinoüs, by the artist Apel·les Fenosa, is a small-format sculpture from 1949, made in terracotta and preserved at the foundation that bears the same name as the artist, in El Vendrell. The work is part of the QUIMERA. Arxiu LGTBIQ+ de la Xarxa de Museus d’Art de Catalunya project.
Nº reg.: 276
Adreça web: bit.ly/QuimeraLGTBIQ
Model: Laia Tubío i Helena Meix Casas. Text: Helena Meix Casas
Comments